کم خونی در کلیه بیماری مزمن چه علل و چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کم خونی در بیماری مزمن کلیه علل چیست و چگونه آن را درمان؟ کم خونی یکی از علائم شایع بیماری های کلیوی است، ممکن است در هر زمان از این بیماری رخ می دهد. این طوری به ما familar است، اما تقریبا هیچ کس نمی تواند از علل آن را به وضوح بگویید. دانستن دلایل کم خونی برای درمان آن مفید است، بنابراین اجازه دهید ما بعضی از جزئیات در مورد آن را ببینید.

علل کم خونی در بیماری مزمن کلیه چیست؟

کلیه های سالم تولید هورمونی به نام اریتروپویتین (EPO).هورمون یک ماده شیمیایی تولید شده توسط بدن و آزاد به خون برای کمک به ماشه و یا تنظیم توابع خاص بدن است. EPO دهید مغز استخوان به سلول های قرمز خون، که پس از آن حمل اکسیژن در سراسر بدن.

وقتی کلیه ها بیمار یا آسیب دیده، آنها را به اندازه کافی EPO را ندارد. به عنوان یک نتیجه، مغز استخوان باعث می شود سلول های قرمز خون کمتر، باعث کم خونی. هنگامی که خون دارای سلول های قرمز خون کمتر، آن بدن از اکسیژن به آن نیاز دارد محروم.

دیگر علل شایع کم خونی در افراد مبتلا به بیماری کلیوی شامل از دست دادن خون از همودیالیز و سطوح پایین از مواد مغذی زیر موجود در مواد غذایی:

اهن

ویتامین B12

اسید فولیک

این مواد مغذی لازم برای سلول های قرمز خون به هموگلوبین، پروتئین اصلی حمل اکسیژن در سلولهای قرمز خون.

چگونه برای درمان کم خونی در بیماری مزمن کلیه؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری و بهبود سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، می تواند کم خونی از ریشه آن از طریق بهبود عملکرد کلیه را تصحیح کنید. با کمک این درمان، افرادی که در مراحل اولیه این بیماری هستند می تواند یک فرصت برای آن معکوس داشته باشد.

اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد کم خونی در بیماری های کلیوی و یا درمان آن، برای تماس با دکتر آنلاین ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-support.org/ckd-symptoms/3976.html





:: برچسب‌ها: علائم بیماری مزمن کلیه، کم خونی در بیماری مزمن کلیه، بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: